14 stycznia 2012

moje zimowe kwiaty

Kiedy za oknem szaleje deszcz, wiatr czy śnieg, a wokół szaro i brzydko..... Ja mam pięknie i kolorowo, a to za sprawą storczyków, które pysznią się kwitnąc na parapetach. Kolekcja niezbyt okazała, bo mam ich zaledwie osiem, ale za to siedem z nich  aktualnie z pięknymi kwiatami :-). Są to głównie najpopularniejsze z gatunku Phalaenopsis (w różnych kolorach), Dendrobium Stardust, ale także Ludisia discolor i Paphiopedilum Pinocchio z których jestem szczególnie dumna, bo kwitną TYLKO raz do roku grudzień - styczeń.



Ponieważ zaktualnie troszkę zaniemogłam na górne drogi oddechowe. Mi wczoraj, z racji bycia Dobrą Wróżką (z bajki o Kopciuszku) odprawiała czary żebym wyzdrowiała :

- mama jest juś zdzioła
- nie sądzę Kochanie
- Ja ciałołałam!!!
- Może spróbuj jeszcze raz?? :-)
- czaji maji, hopus pokus, abjakadaba......

i wynowne spojrzenie- pytanie. . . .????

niestety NIC :-). Musimy jej wymienić różczkę!!! Koniecznie!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz