8 marca 2012

Korale na Dzień Kobiet

Dzień niby komunistyczny, przez niektórych kultywowany, przez innych wyśmiewany. Ja lubię ten dzień i jest mi miło kiedy dostaję kwiaty ( niekoniecznie tylko w tym dniu). Nie do końca trafiają do mnie argumenty, że faceci powinni pamiętać o Nas przez cały rok. Powinni i co?? pamiętają?? Pewnie tak ale na swój męski sposób ... A tak, jest jeden dzień w roku kiedy każdy mężczyzna, nawet jeśli jest zagorzałym przeciwnikiem goździków, tulipanów czy róż zastanowi się.... że przecież z nim pod dachem żyje KOBIETA :-)

Kobiety!!! Szczególnie w dniu dzisiejszym czujcie się wyjątkowo!!!

wspólnie z Mi przygotowałyśmy sobie Korale - w związku z TYM dniem a może bez związku, tylko po prostu dziś kulki nadawały się do nawlekania :-)  Proces długotrwały bo : najpierw formowałyśmy kulki i je dziurkowałyśmy, potem grzecznie schły przez 12 H. Gdy już zrobiły się twarde malowałyśmy lakierem i znowu schły a na koniec nawlekałyśmy na piegowatą wstążkę :-) )



A oto efekt końcowy :-) 

Każda swoje korale założyła dziś na lekcję angielskiego. Mi z dumą prezentowała je nauczycielce - Pani Tosi

2 komentarze:

  1. Super korale! 12 godzin? I tak cierpliwe Mi czekala? pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekała, bo w międzyczasie zapomniała :-)

    OdpowiedzUsuń