31 października 2013

Halloween




My jesteśmy straszne zmory,
Bardzo groźne z nas upiory.
Jeśli nie chcesz nas się bać.
Musisz nam cukierka dać!!


 Po usłyszeniu takiego powitania, to cukierka oczywiście dałam , bo bałabym się baaaaaardzo :-) 
Zresztą zobaczcie sami 




Wierszyk opanowany, strój gotowy (pelerynę dziergałam do 2 AM). Mi mocno przeżywała dzisiejszy dzień. W przedszkolu miały być zabawy, konkursy i wiele wiele niespodzianek. Po wczorajszych wyrzutach, że odebrałam ją za wcześnie, dziś pojawiłam się dopiero po podwieczorku. Dziecina zużyta zabawą siedziała w foteliku, resztką sił opowiadała mi m.in., że Zosia była przebrana za Monster High, że upiekli smaczne ciasto dyniowe i je zjedli, i że uczyli się czarować... Ciekawe jak mi pójdzie, bo jutro mam się wcielić w ucznia czarnoksiężnika :-)



GOT CANDY ???




W tym roku kupiliśmy wieeelką dynię. Tak dużą, że udało się w niej wyciąć 2 obrazki. 
Takie 2 in 1


Lampion, który Mi zrobiła w przedszkolu...


i lampiony z mrprintables

Lampiony to chyba jedyny plus po zmianie czasu gdy dzień robi się nieznośnie krótki.
Good night!!!




1 komentarz:

  1. Hey there! This post could not be written any better! Reading this post reminds
    me of my previous room mate! He always kept chatting about this.
    I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read.

    Thank you for sharing!

    My webpage; visit this site

    OdpowiedzUsuń