18 września 2012

TO jest dopiejo SOK!!!!


Pomysł na sok winogronowy miała Mi. Na pytanie czego się napije do śniadania odparła że soku z tych owoców co zbierała z Dziadkiem. No to proszę :-). Wyszedł przesmaczny ku mojemu zdziwieniu. Bo choć winogrona są bardzo słodkie, generalnie mają duże pestki i raczej grubą skórkę.

 

Najlepszy, bo :
najzdrowszy (winogrona z dziadków ogródka, własnoręcznie zebrane),
najświeższy (samodzielnie wyciskany)
słodki ( naturanie niedosładzany)

po prostu przepyszny

 A oto przepis :-)



4 komentarze:

  1. Nie nadążam czytać. :-) Dlaczego mi się te posty wszystkie naraz pojawiają?
    Sok pierwsza klasa! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre posty "numeruję" wstecznie :-), bo nie zawsze mam czas pisac danego dnia, a na przyszłość chcę żeby było poukładane....

      Usuń
    2. Albo dawno nie zaglądałaś.... :-)

      Usuń
  2. To można numerować wstecznie? Kurka, ten myk mi umknął. :-O

    OdpowiedzUsuń