26 września 2012

Czy Peplisie lubią pierogi??




Popołudniu zadałam takie oto pytanie na FB, ale jakoś nie wielu postanowiło odpowiedzieć..... Pewnie dlatego, że niewiele osób wie kto to Pepliś.... Pisałam wczoraj, że zamówiłam De Li, no i myślałam że zajmie to trochę więcej czasu zanim przyjdzie ale ku Wielkiej uciesze Mi przyszła już dziś :-) Radość widać na poniższych zdjęciach. Mi nie mogła uwierzyć, że De Li przyszła do niej w paczce. (przytomnie, po jakiejś godzinie powiedziała: Mamuś, ja to bym jeście bajdzo chciała Lau Lau....)
Nic nie mogło odbyć się bez małego pluszaka :zbieranie malin,  potem podczas obiadu zastanawiałyśmy się czy De Li spróbuje pierogów (tylko powąchała), wspólne zabawy .....Nie muszę chyba pisać, że spać też poszły razem :-) i dodatkowo w towarzystwie koparki., którą Tata dzisiaj zbudował dla Mi...




Tutaj jeszcze wspomniana wcześniej koparka, którą Tat ukończył już po kolacji, bajce i myciu zębów. Bałam sie troszkę, że Mi nie zaśnie, ale całodzienne wyczerpanie zwyciężyło :-)

Zaczarowana, oczarowana Mi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz