1 kwietnia 2012

Miseczka z zakupami

Wyobraźnia dziecięca a szczególnie ta u mojej córki (bo z nią stykam się osobiście) mnie zaskakuje. Naprawdę!! Kto zgadnie co jest w miseczce??? No??



- Kochanie czemu chodzisz z tą pusta miseczką?? Gdzie masz żabki???
- To jest moja misiećka z zakupami
- A co masz w środku??
- No tu jest Łoda, sociek i sone paluśki  ( dokładną lokalizację produktów pokazała mi paluszkiem :-)

Takie używanie wyobraźni występuje u nas na co dzień. Mi ma zdolność łapania postaci z bajek oglądanych w TV ( np. kotków), kiedy jedziemy samochodem niejednokrotnie słyszę pytanie czy ja wiedzę COŚ.... Czasami są to słonie, pieski, koty. Czasami biegną koło nas, czasami patrzą się na nas gdy stoimy na czerwonym, a czasami podróżują z nami. Plastikowe żabki chodzą na zakupy i przynoszą kolorowe ciasteczka z coca colą. Cudnie i bardzo ciekawie :-). Niesamowite, że kładąc się spać kładzie "swoje rzeczy"z danego dnia ( bo codziennie zestaw jest modyfikowany) koło poduszki a rano po przebudzeniu dobrze pamięta co gdzie było i nigdy, jeszcze nigdy się nie zdarzyło żeby coś pomyliła czy zapomniała. : -)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz