11 kwietnia 2012

Królewna Śnieżka i Siedmiu Krasnoludków

Dziś byłyśmy na niezwykłym przedstawieniu - BALETOWYM - w poznańskim Teatrze Muzycznym. Cudem udało mi się zdobyć bilety i to nie byle jakie, bo w III rzędzie ha!!! Od samego rana Mi nie mogła się doczekać wyjazdu, bo wyjaśniłam jej że to będzie duży teatr i będzie siedziała u mamy na kolanach żeby lepiej widzieć. O czym przedstawienie nie będę pisać, bo bajkę każdy zna. Cała widownia wypełniona była dziećmi,ba całymi klasami, które żywo reagowały na przedstawienie. W momencie gdy przebrana za staruszkę królowa chciała dać Śnieżce zatrute jabłko wołały na całe gardło:" Nie!! Nie bierz!!!! " :-) Troszkę się bałam reakcji Mi, bo przedstawienie trwało 1:50 w tym 2 przerwy. No i znowu okazało się, że obawy trzeba było zostawić w domu. Dziecko weszło w bajkę całkowicie, do tego stopnia, że bała się złej Królowej równie mocno co Śnieżka.... W sumie się nie dziwię, bo siedmiolatek mógłby się przestraszyć a co dopiero 2,5 roczny wrażliwiec. Zadowolona wyszła z przedstawienia stwierdzając, że chce jeszcze raz i że tylko troszkę się bała. Ciekawe jaka mnie czeka noc w związku z dzisiejszymi atrakcjami .....







                                     W przerwie odkryłyśmy salę do ćwiczeń baletowych :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz