21 czerwca 2012

czas kwiatów

Wiosna i lato (już od dziś) to czas kwiatów. Kolorowych, bajecznie pachnących. Właśnie zaczynają rozkwitać moje ulubione. Róże. Kiedys dostałam flakonik różanych perfum . Cudowny zapach róż herbacianych oszałamiał .... Niestety było to dawno i dziś nie potrafię odtworzyć nazwy producenta :-(
Jednak najpiękniejsze kwiaty dostaję od mojej małej córeczki, spontanicznie zrywane na łące podczas spacerów. Nawet jedna koniczyna wręczona ze specjalną dedykacją " to dla ciebie mamo" powoduje że serce mi podskakuje z radości :-) a łzy nie raz cisnęły się do oczu.

Wczoraj Mi bawiła się w ogrodzie i nagle niespodziewnie przybiegła z pękiem żółtych kwiatków:

Mamusiu kocham cie!! To są kwiatki dla ciebie!! Sama zejwałam!!!





I jeszcze wspomniana róża. Prosto zza okna.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz