15 maja 2012

Wilbur

To właśnie usłyszałam, gdy znalazłyśmy w trawie małego pasikonika :-). Ci którzy tak jak my są Wielkimi Przyjaciółmi Klubu Myszki Miki wiedzą, że to imię należy do przemiłego konika polnego.  Nawet nie próbowałam przekonywać, że to Filip..... Tak naprawdę wybrałyśmy się do ogrodu na poszukiwanie i w podtekście złapanie motylka do tojebki. Udała mi się ta sztuka i to nawet 2 razy, ale (na szczęście) motylek był szybki i wylatywał z torebki zanim Mi zdążyła ją zamknąć. Skoro nie udało się z motylkiem Mi postanowiła zabjać do domu pasikonika. Wilbur nie ma skrzydeł więc miał utrudnioną sprawę z odzyskaniem wolności i ..... wylądował na kilka godzin w tojebce. I nie pomagały moje usilne prośby i tłumaczenia, że to bardzo nie dobrze trzymać zwierzątko w niewoli. W końcu przekonałam ją i wypuściłyśmy Wilbura u dziadka Jacka w ogrodzie :-) Wypuszczanie go na wolość odbyło się w asyście wszystkich obecnych.....

Długo tropiony motylek....


Dmuchawców u nas co niemiara....


 A oto Wilbur we własnej osobie :-)


Pakowanie pasikonika do tojby.



2 komentarze:

  1. Tojba pelna skajbow :))
    Fajny Wilbur! :)
    Sliczna fryzura na pierwszym zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie marudzi na razie przy czesaniu, bo mam patent. Puszczam bajkę i mogę robić co mi sie podoba na głowie:-)

      Usuń