30 października 2011

kolory jesieni: żółty

Nareszcie!!! Jest !! Mój ulubiony żółty czy jak mówi Miśka: źuty. Czekałam czekałam i..... doczekałam się. Pięknie wyglądają nasze aleje klonowe w Stumilowym Lesie :-) . Magiczny październik to czas kiedy świat zmienia barwy z monotonnej zieleni na czerwień, pomarańcz i właśnie klonową żółć. A odkąd mam Mi polubiłam jesień  jeszcze bardziej. Nasz cudowny jesienny dar, słoneczny jak żółte liście w pochmurne dni można zobaczyc poniżej :-)

A teraz trochę narzekania na długi weekend, bo obiecano Nam - Zachodniopolanom że  będzie pieknie ciepło i słonecznie. Ciepło to jest ale słońce widuję tylko przez 1/5 h wcześnie rano :-(. , a potem kryje się za gęstymi chmurami. Sprawdzalność prognozy 50 % ale czemu naszym kosztem???


jesienna Mi





Mi i Tata


 Aleja klonowa. Jedna z kilku :-)



to też żółty :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz